نقص بلبرینگ خودرو

شنبه 11 دی 1400
11:59
rahmani

اگر در حین رانندگی صدای عجیب و غریب و غیرمعمولی از ماشین خود می شنوید، ممکن است با نقص بلبرینگ چرخ مواجه شده باشید. یاتاقان های چرخ اجزای حیاتی ایمنی هستند که برای تحمل بارهای محوری و شعاعی ناشی از شکستن، شتاب گیری و پیچیدن طراحی شده اند. بخش مهمی از عملکرد خوب وسیله نقلیه شما، مشکلات مربوط به بلبرینگ چرخ ها باید به سرعت برطرف شود تا از آسیب بیشتر جلوگیری شود.
[ بازدید : 2 ]

ادامه مطلب

یاتاقان

سه شنبه 30 آذر 1400
21:22
rahmani

هر چیزی که بتوان آن را ماشین نامید، همواره یاتاقان‌ها را در خود جای می‌دهد. بلبرینگ ها باید نیازهای مختلفی را برآورده سازند و در پاسخ به این امر دائماً تکامل می یابند.

[ بازدید : 2 ]

ادامه مطلب

بلبرینگ ها

يکشنبه 28 آذر 1400
23:31
rahmani

"بلبرینگ" نوعی قطعه مکانیکی است، اما آیا می دانید چه کاری انجام می دهند؟ آنها در واقع آنقدر برای صنعت ماشین آلات اساسی هستند که به آنها "نان و کره" این صنعت گفته می شود. آنها در انواع ماشین‌ها استفاده می‌شوند، اما از آنجایی که کار خود را در سایه انجام می‌دهند، اکثر افرادی که در صنعت ماشین‌آلات شرکت ندارند احتمالاً این کلمه را می‌شنوند و فکر می‌کنند "این چیست؟"


[ بازدید : 6 ]

ادامه مطلب

کاربرد بلبرینگ چرخ

يکشنبه 23 آبان 1400
18:26
rahmani

چرخ‌های دوچرخه یا وسیله نقلیه آزادانه حرکت می‌کنند، زیرا توسط حلقه‌ای حاوی بلبرینگ‌ها bearings از محور چرخ جدا می‌شوند. ناگفته نماند که چرخ به راحتی می‌چرخد، زیرا بلبرینگ‌ها دقیقاً بین محور و توپی چرخ قرار می‌گیرند و فضایی برای حرکت و البته چرخش ندارند. این چرخش است که سایش را به حداقل می رساند و در نتیجه چرخ را نرم می چرخاند. هنگامی که صحبت از رانش و بارهای شعاعی در کاربردهای جزئی می شود، بلبرینگ ها رایج ترین عناصر مکانیکی هستند که به کار می روند. یاتاقان های توپ بهتر است برای کاهش اصطکاک دورانی در حین تحمل بارها استفاده شوند.




[ بازدید : 12 ]

ادامه مطلب

ویژگی بیرینگ حلقه چرخان

چهارشنبه 12 آبان 1400
19:58
rahmani

ویژگی های بلبرینگ های حلقه چرخان

اگر به دنبال گزینه ای برای یاتاقان هستید که بتواند بارهای زیادی را تحمل کند و با طراحی محصول بسیار انعطاف پذیر باشد، بلبرینگ های حلقوی چرخان مانند یک گزینه برای شما به نظر می رسد. بلبرینگ های حلقه چرخشی ما قابلیت حمل بار بسیار بالایی دارند. در واقع آنها قادر به پذیرش بارهای ترکیبی از جمله حرکت محوری، شعاعی و کج هستند.



[ بازدید : 4 ]

ادامه مطلب

یاتاقان ها

دوشنبه 10 آبان 1400
18:52
rahmani

یاتاقان های غلتشی در چین: از دوران باستان تا قرن بیستم

توسعه یاتاقان های غلتشی در چین مدت طولانی را در برگرفته است. بر اساس چندین مورد معمولی و مهم، مقاله حاضر تاریخچه یاتاقان های نورد در چین را با تقسیم آن به چهار مرحله با توجه به ویژگی های مختلف یاتاقان ها بازسازی می کند. 


[ بازدید : 2 ]

ادامه مطلب

انواع بلبرینگ چینی

جمعه 7 آبان 1400
22:33
rahmani

همانطور که همه ما می دانیم، بیش از 70 درصد از سهم بازار بلبرینگ جهان در اختیار ده شرکت برتر گروه بلبرینگ چند ملیتی است. در این میان، ایالات متحده که 23 درصد از بازار جهانی، 21 درصد از اتحادیه اروپا و 19 درصد ژاپن را در اختیار دارد، اساساً تحت سلطه پنج شرکت مانند NSK ژاپن، SKF سوئد، FAG آلمان و ایالات متحده است. ایالت تیمکن در عین حال، بازار سطح بالا صنعت بلبرینگ جهان در انحصار شرکت های فوق الذکر است، در حالی که بازار متوسط ​​و پایین عمدتاً در چین متمرکز است.





[ بازدید : 6 ]

ادامه مطلب

رولبرینگ استوانه ای

چهارشنبه 28 مهر 1400
9:15
rahmani

رولبرینگ استوانه ای به صورت تک ، دو یا چهار ردیف در دسترس است.

از جمله ویژگی های آن می توان به یقه های رانشی ، سوراخ ها و شیارهای روانکاری سوراخ های موازی یا مخروطی اشاره کرد.


[ بازدید : 2 ]

ادامه مطلب

بلبرینگ hiwin

دوشنبه 26 مهر 1400
20:28
rahmani

برای دستیابی به چنین سرعتی در قطعات انتقال ، به ویژه در مواجهه با تجهیزات میکرو ربات فوق ، نیازی به راهنماهای خطی ، پیچ های توپی ، موتورها و سایر لوازم جانبی نیست ، نحوه استفاده بهتر و موثرتر از بلبرینگ های خطی کنترل تعادل ؟؟ این یک سوال بسیار عمیق است ، بگذارید من آن را برای شما پاسخ دهم.



[ بازدید : 4 ]

ادامه مطلب

اشکال و علل خرابی بلبرینگ ها

دوشنبه 19 مهر 1400
11:51
rahmani

اشکال و علل خرابی بلبرینگ

بلبرینگ ها قطعات اساسی رایج ماشین آلات دقیق هستند. با توجه به پیشرفت سریع علم و فناوری ، مشتریان نیازهای بالاتر و بالاتری به کیفیت محصولات بلبرینگ دارند. برای تولید کنندگان ، ارائه محصولات با کیفیت بالا که مطابق استانداردها و عملکرد تجهیزات باشد بسیار مهم است ، اما استفاده صحیح از یاتاقان ها اهمیت بیشتری دارد.



[ بازدید : 3 ]

ادامه مطلب

تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقاله است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]