انواع بلبرینگ چینی

جمعه 7 آبان 1400
22:33
rahmani

بلبرینگ های چینی به دلیل کیفیت بالا و قیمت پایین مورد علاقه بازارهای خارجی هستند. در حال حاضر بلبرینگ های چینی به ایالات متحده، اروپا، آمریکای جنوبی، هند، خاورمیانه، آفریقا، روسیه و دیگر کشورها و مناطق عمده صادر می شود. گروه های مختلف بازار به طور نسبی، بسیاری از واردکنندگان درک عمیقی از بلبرینگ چینی ندارند. بیایید ابتدا در مورد 10 تولید کننده برتر بلبرینگ در چین صحبت کنیم.


در سال 2020، جهت گیری سیاست چین به هدایت سرمایه گذاری سرمایه در حوزه های کلیدی صنعت باربری ادامه خواهد داد. با 10 تولید کننده برتر بلبرینگ در چین به عنوان پیشرو، صنعت بلبرینگ به سمت محتوای با دقت بالا، با تکنولوژی بالا و محصولات با ارزش افزوده بالا متمایل می شود و صنعت بلبرینگ را تسریع می بخشد. ارتقا دهید. با توسعه زمینه های مختلف مانند حمل و نقل ریلی، تجهیزات پزشکی، انرژی های جدید، هوافضا، و وزن سبک خودرو، سطح صنعت ریخته گری بلبرینگ چین به طور قابل توجهی بهبود خواهد یافت. از آنجایی که تمرکز تولید جهانی به چین تغییر می کند، توسعه صنعت بلبرینگ پیشرفته چین انگیزه قوی دارد و الزامات تولید کنندگان بلبرینگ های پیشرفته داخلی بالاتر و بالاتر رفته است. در حال حاضر، صنعت ریخته گری بلبرینگ چین باید بر بهبود درجه های محصول و کاهش هزینه های تولید تمرکز کند تا به یک گذار استراتژیک از «بزرگ» به «قوی» دست یابد.


شماره 1 تولید کننده بلبرینگ چین


Wafangdian Bearing Co., Ltd — ZWZ


Wafangdian Bearing Group Co., Ltd. در سال 1938 تاسیس شد. این زادگاه صنعت بلبرینگ چین است و رتبه هشتم را در صنعت باربری جهان دارد. محصولات پیشرو ZWZ از یاتاقان ها برای تجهیزات فنی اصلی، یاتاقان های حمل و نقل ریلی و یاتاقان های وسایل نقلیه خودرو پشتیبانی می کنند. یاتاقان های انرژی نو بادی، ماشین ابزار دقیق و پیچ های توپی دقیق، ریخته گری های بزرگ دقیق. ZWZ بیش از 18000 نوع محصول بلبرینگ همگی دارای حقوق مالکیت معنوی مستقل هستند که 26٪ از انواع بلبرینگ های معمولی در جهان را تشکیل می دهند و با نرخی که هر ساله نزدیک به 1000 محصول جدید تولید می شود، تقاضای بازار و محصولات جدید را برآورده می کند. حدود 45 درصد از درآمد فروش را تشکیل می دهد. محصولات به بیش از 100 کشور و منطقه در جهان صادر می شود. این شرکت دارای گواهینامه های ISO9000، ISO14001، QS9000 و ISO18000 است.


شماره 2 تولید کننده بلبرینگ چین


Luoyang Bearing Corp. (گروه)- LYC


Luoyang Bearing Corp. (Group)-LYC در سال 1954 تاسیس شد و یکی از 156 پروژه کلیدی در چین در طول دوره برنامه پنج ساله اول است.


LYC دارای گواهینامه ISO9001، ISO14001، TS16949، CRCC، OHSAS18001، ARR آمریکایی، AS9100C فرانسه، GL آلمان و سایر سازمان های معتبر داخلی و خارجی است. سری محصولات شامل نه نوع و بیش از 20000 نوع است. اندازه محصول از قطر داخلی 10 میلی متر تا 13.5 متر متغیر است. با فناوری های اصلی مانند یاتاقان های وسایل نقلیه ریلی و یاتاقان های جدار نازک برای تجهیزات اصلی، محصولات به طور گسترده در تولید برق بادی، حمل و نقل ریلی، اتومبیل و موتور سیکلت، معدن و متالورژی، ماشین آلات مهندسی، موتورهای ماشین ابزار، گیربکس های صنعتی، تجهیزات پزشکی استفاده می شود. ، کشتی های ماشین آلات بندری و غیره میدان.


شماره 3 تولید کننده بلبرینگ چین


شرکت گروه بلبرینگ هاربین با مسئولیت محدود - HRB


یاتاقان های HRB یکی از سه پایگاه اصلی تولید بلبرینگ در چین هستند. از سال 2007 تا کنون، پس از بازسازی و سازماندهی مجدد، جداسازی اصلی و کمکی، بلبرینگ HRB در حال حاضر دارای 3388 تجهیزات اصلی تولید، ظرفیت تولید سالانه 80 میلیون دستگاه و درآمد فروش 1.2 میلیارد است. یک سیستم محصول بلبرینگ با بیش از 7000 مشخصات و انواع ده نوع اصلی، با یاتاقان‌های افزایش سرعت واگن مسافری راه‌آهن، یاتاقان‌های دوک ماشین ابزار دقیق و یاتاقان‌های متالورژی معدن به عنوان محصولات پیشرو، شکل گرفته است.


بلبرینگ واگن مسافری افزایش سرعت راه آهن توسعه یافته توسط HRB به عنوان سازنده نقطه ثابت توسط وزارت راه آهن تایید شده است. بلبرینگ راه آهن به محصول اصلی HRB تبدیل شده است. بلبرینگ دوک ابزار دقیق CNC سری YRT که توسط HRB توسعه یافته است، شکاف داخلی را پر کرده و به محلی سازی دست یافته است.



[ بازدید : 7 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقاله است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]