بلبرینگ hiwin

دوشنبه 26 مهر 1400
20:28
rahmani

مهمترین عامل در کار بلبرینگ های خطی کیفیت نصب آن است. اگرچه مدل درست یاتاقان های خطی hiwin انتخاب شده است ، اما بسیار آسان است و بر عملکرد دستگاه و عمر دستگاه در حین نصب بسیار تأثیر می گذارد. به طور کلی ، کیفیت ریل ها با عملکرد عالی بر اساس مراحل نصب ریل های نقره ای است.

یاتاقان های خطی hiwin به ترتیب خاصی از دو طرف وسط قرار می گیرند تا ریل کمی با سطح نصب عمودی مطابقت داشته باشد و سپس نیروی قفل شدن را از هر دو طرف به سطح پایین تقویت کند. خود یاتاقانهای خطی hiwin برای محیطهای با سرعت بالا ، با ضریب اصطکاک پایین و حساسیت بالا مناسب است ، در حالی که شرایط کار قطعات متحرک را برآورده می کند.

به منظور بهبود حساسیت یاتاقان های خطی hiwin به طور کلی ، ضمن کاهش مقاومت در برابر حرکت ، طراحی سیستم ردیابی ، به منظور بهبود سطح تماس بین ثابت اولیه اولیه ، نه تنها می تواند تا حد زیادی ظرفیت حمل را بهبود بخشد از یاتاقان های خطی hiwin. همچنین می تواند تاثیر برش متناوب را کاهش داده و گرانش ایجاد شده را کاهش دهد.


کاربرد

تجهیزات اندازه گیری دقیق ، تجهیزات نیمه هادی ، تجهیزات کشش و دمیدن بطری های پلاستیکی ، ربات های یک محوره ، تجهیزات اتوماسیون ، تجهیزات حمل و نقل و تجهیزاتی که می توانند در یک یاتاقان تحت گشتاور قرار گیرند.


[ بازدید : 4 ]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به مقاله است. | طراح قالب avazak.ir| با قدرت tinablog.ir
ساخت وبلاگ
اخبار فیلم و سریال مهاجرت به کانادا از طریق کار بوتاکس مجله گويا آی‌ تی مجله مایکت
بستن تبلیغات [x]